Місце,де я проходжу курси-краща школа нашого міста.

вівторок, 30 жовтня 2012 р.

Модуль 10


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме усвідомити те, наскільки важливі уміння правильно ставити запитання. І важливі вони не тільки для мене, як вчителя, а й для моїх учнів, адже це  основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки базовими знаннями учнів та  їх  життєвим досвідом.
 Я погоджуюсь із основною тезою щодо того, що сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів  важливі  при проектуванні та реалізації навчального процесу, який орієнтується насамперед на навчальні потреби учнів.
Особисто для мене зміст модуля був корисним, бо я отримала нагоду переконатись в тому, що я спроможна виконувати завдання по підтримці моїх учнів, планувати таку підтримку, і сподіваюсь, що зможу повною мірою врахувати ці моменти при плануванні проекту. 

В цьому модулі я спробувала знайти відповіді на запитання: чи можу я належним чином спрямувати самостійну роботу учнів і чи можна навчити робити їх це самостійно. Для мене  значною проблемою видається врахування різних  освітніх потреб учнів, врахування абсолютно всіх видається неможливим, бо це  практично індивідуальна робота з кожним, що вимагає значних часових витрат, які я не можу собі дозволити.
Разом з тим, зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Стосовно диференціації змісту навчання  я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар