Місце,де я проходжу курси-краща школа нашого міста.

понеділок, 29 жовтня 2012 р.

Модуль 7

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
 
Цей модуль допоміг оцінити мені складність виконання завдань дослідження з точки зору  учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань та їх  формулювання  не повинен бути занадто  складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
Я не маю  досвіду такої організації роботи, тому знайшла для себе корисну інформацію, адже вчителю треба постійно вдосконалюватися.
Виконання прикладу учнівської роботи не буде  складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог.
 

1 коментар:

  1. Я теж не маю досвіду такої організації роботи. Треба рухатися вперед!

    ВідповістиВидалити